Seç Market, Bayim Olur musun Fuarında yoğun ilgi gördü?
Seç Market, 26-29 Ekim tarihleri arasında İstanbul’da düzenlenen Bayim Olur musun Fuarı’na katıldı. Mağazalardan ilham alan tasarımıyla dikkat çeken Seç standı, ziyaretçilerden büyük ilgi gördü.
Perakende bölümünde esnaf dostu iş modeliyle öne çıkan Seç Market, 26-29 Ekim tarihleri arasında İstanbul’da düzenlenen 21’inci ‘Bayim Olur musun Fuarı’na katıldı. Franchising ve markalı bayilik segmentinin değerli oyuncularını bir araya getiren, fuarda ikinci kez yer alan Seç Market, standıyla ilgi odağı oldu. Yenikapı’da 30’dan fazla farklı sektörden 100’ü aşkın yerli ve yabancı markanın katılımıyla düzenlenen ve alanında Türkiye’nin en büyük fuarlarından biri olan fuarı yaklaşık 13 bin yerli ve yabancı ziyaretçi ziyaret etti.
Fuarı ziyaret eden Seç Market Genel Müdürü Altan Sekmen, fuarla ilgili şunları söyledi:
“Sektörümüz için çok değerli olan bu fuara katılmaktan mutluluk duyuyoruz. Seç Market tasarımlı standımız ve misafirperverliğimizle ziyaretçilerimize pazar deneyimi yaşatıyoruz. Mağazalarımızda müşterilerimizin yüzünü güldürürken, bir yandan da onları gülümsetmek istedik. ziyaretçilerimizin de yüzü gülüyor burada. Klasik esnaf kültürünü çağdaş pazarlama anlayışıyla buluşturduğumuz Seç ekosistemimiz, esnafımızın nezaketiyle her aşamada.” “Gün geçtikçe büyüyor ve güçleniyor. Türkiye genelinde Seç tabelalı 2.600’ü aşan mağaza sayımızla Türkiye’nin en büyük franchising markaları arasında yer alıyoruz.”
Fuar süresince çok sayıda katılımcının ziyaret ettiği ve Seç iş modeli hakkında bilgilerin verildiği standın Seç Cafe bölümünde ziyaretçiler bir araya geldi.
2014 yılında Bizim Toptan bünyesinde faaliyete başlayan Seç Market, 2016 yılında bugünkü ismini almıştır. Bugün Seç Market, 81 ilde 2.600’ü aşkın bayisiyle perakende sektörünün önemli oyuncularından biri haline gelmiştir. Mahalle esnafını iş ortaklığı sistemiyle destekleyen iş modeli, mahalle esnafının sıcaklık ve samimiyetini kurumsal deneyimle birleştirerek modern pazarlama anlayışına hizmet ediyor. Seç Market, raf düzenlemesinden ürün tedariğine, dijital altyapıdan sosyal medya iletişimine, pazarlamadan satın almaya kadar birçok alanda verdiği destekle iş ortaklarının kendi işinin sahibi olarak ve ‘mahalleden biri’ kalarak büyümesine yardımcı oluyor. Seç Market mağazalarında Yıldız Holding özel markalarının da aralarında bulunduğu 5 binin üzerinde ürünün yanı sıra bölgeye göre farklı yöresel ürünler de satılıyor.
REKLAM YAYINI